Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Aug 2024 11:24:53 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/09208 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Vägeva 
küla, Vägeva raudteejaam, Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Vägeva küla, Jaama// 
Vägeva raudteejaam (Signalisatsioonisüsteemi hoone, Juurdepääsutee) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet 
edastab Teile Jõgeva maakonnas Jõgeva vallas Vägeva külas Vägeva 
raudteejaamas ehitatavate signalisatsioonisüsteemi hoone ja juurdepääsutee 
ehitusloa taotluse arvamuse avaladamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27078124>  (menetlus nr: 
442706), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 26.08.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (HANNA-LIIS 
HEINLA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister